21 października 2013

Kolorowe kolczyki "Tropikalne"

Te kolczyki stanowiły dla mnie prawdziwe wyzwanie z kilku względów. Moja koleżanka, która je zamówiła, dała mi kawałek kolorowego jedwabiu (jest na zdjęciach) i dołożyła do tego niebieski jako kolor dodatków. Długo wpatrywałam się w tkaninę, która została kupiona w ciepłych krajach i dumałam nad projektem. W końcu postanowiłam pójść na całość i zrobić kolczyki we wszystkich kolorach występujących na tkaninie. Dodatkowo miały być długie - i są. Jak widać użyłam różowego, ciemnoróżowego, czerwonego, żółtego, ecru, jasnozielonego, zielonego oraz ciemnozielonego sznurka sutasz.  Centralnym punktem jest niebieski akrylowy koralik, do tego użyłam jasnożółtych koralików z minerałów (kupionych jakiś czas temu na wystawie minerałów) oraz zielonego jadeitu. Zgodnie z życzeniem na końcu są frędzelki z TOHO i Fire Polish (na nitce, a nie na żyłce :), w całe kolczyki powszywałam też koraliki TOHO w różnej wielkości i kolorach.





1 komentarz:

Bardzo dziękuję za komentarze, Twoja opinia jest dla mnie bardzo ważna.