16 czerwca 2015

Kilka czerwcowych prac

Ostatnio jakoś ciężko mi się zebrać do pisania, ale cały czas sutaszuję i czasem, dla higieny umysłowej, koralikuję.

Kolczyki w kolorze srebra
To moje ulubione kolczyki w tym zestawieniu. Srebrny sutasz oplotłam wokół kryształka Swarovski Silver Patina i dodałam trochę koralików.


Broszka ze spektrolitem.
We wcześniejszych postach pochwaliłam się kupnem trzech spektrolitów, oto drugi z nich. Sposób oplecenia wzięłam z najnowszego numeru Beading Polska (Vinci M., Poziome wykończenie brzegu haftu- broszka "Khyan", "Beading Polska" 03/2015, s. 19-23). To oczywiście moja wariacja.  Zrobiłam zdjęcie pod kątem, by pokazać, jak piękny jest spektrolit.


Dorzucam jeszcze dwie pary niebiesko-srebrnych kolczyków oraz komplet z ozdobnych guzików. Jedna z prac jest inspiracją dla nowego Otwórz Szufladę.






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za komentarze, Twoja opinia jest dla mnie bardzo ważna.