13 lipca 2016

Komplet sutasz "Atramentowa Noc" i kolczyki sutasz "Miętowe Lato"

Komplet sutasz "Atramentowa Noc"
to komplet zawierający naszyjnik i kolczyki, zrobiony na zamówienie. Użyłam granatowego sznurka sutasz, a dodatkowo czarnych i hematytowych elementów. Zawieszenie jest metalowe, z koralikami. Bardzo lubię ten kolor, a sznurek ma bardzo piękny odcień granatowego. Do naszyjnika dorobiłam niewielkie kolczyki.


naszyjnik sutasz granatowy naszyjnik hematyt biżuteria



Kolczyki "Miętowe Lato"

Już po raz drugi sięgam po ten zestaw kolorystyczny. Kojarzy mi się z latem: błyszcząca miedź i orzeźwiająca zieleń. Jeśli szyjesz biżuterię sutaszową, to pewnie wiesz jaką męką jest szycie metalizowanego sutaszu, a zwłaszcza tego gładkiego. Wymagały ode mnie dużo uwagi i dokładności :), ale przynajmniej nabywam doświadczenia.

kolczyki sutasz, copper, mint, miętowe kolczyki, miedziane kolczyki, kolczyki sutasz


20 komentarzy:

  1. Śliczne, szczególnie atramentowy naszyjnik, przykuwa uwagę i jest bardzo elegancki. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Imponujący naszyjnik. Kolczyki też są niezwykłe bo to bardzo oryginalne połączenie kolorów.
    Pozdrawiam ☺

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję, bardzo lubię to połączenie kolorów, pozdrawiam :)

      Usuń
  3. Dla pięknej biżuterii trzeba wybrać piękne nazwy:). Atramentowa noc jest nie dość że śliczna, to jeszcze taka... tajemnicza :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Miałam kilka innych nazw, ale tę podsunęła mi koleżanka :)

      Usuń
  4. Wszystko jest prześliczne, naszyjnik imponujący, super :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Komplet bardzo elegancki :) Kolczyki zaś będą z pewnością tym miedzianym kolorem przykuwać uwagę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Atramentowy komplet po prostu zachwyca, aż słów mi brakło :) Kolczyki już podziwiałam na instagramie, świetne połączenie kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. Miało być w miarę uniwersalnie, dodałam trochę błysku

      Usuń
  7. Piękne! Atramentowy to klasyka i elegancja!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. Ten odcień sznurka sutasz jest przepiękny

      Usuń
  8. Piękny naszyjnik. Bardzo podoba mi się jego forma. Natomiast kolczyki miętowe lato mnie zauroczyły. Są cudowne :-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, rzadko kto używa miedzianego sznurka, a to taki piękny kolor!

      Usuń

Bardzo dziękuję za komentarze, Twoja opinia jest dla mnie bardzo ważna.