19 maja 2014

Komplet shibori "Las tropikalny"

To moje drugie, tym razem bardziej śmiałe, podejście do shibori. Trochę bałam się tego zielonego, ostrego koloru, takiego jaskrawego. Inspiracją były zielone papugi, co podkreśla tył pracy, który bije po oczach, no i kolor wstążki. Do tego shibori jest techniką tworzenia, która wymaga użycia dużej ilości różnego rodzaju ozdób, podczas gdy ja lubię raczej rzeczy proste. Nie będę już narzekać, bo wyszło całkiem dobrze.

Do rzeczy: komplet został zrobiony z jedwabnej wstążki shibori w odcieniach zieleni, ozdobiony zielonymi, oplecionymi koralikami TOHO Rivoli. Oprócz nich na kolczykach znajdują się różne koraliki TOHO, koralik akrylowy w kształcie łzy oraz kwadratowy element ozdobny w kolorze miedzianym. Z kolei bransoleta ma szerokość 6 cm i puściłam wodze fantazji: upięłam jedwab asymetrycznie i dodałam wszystkiego, co miałam w domu i było odpowiednio zielone, brązowe oraz brązowozłote: TOHO, listki, kwiatki, firepolish, kulki itd. Niestety, wyszło moje upodobanie kolorystyczne: mam mało zielonych rzeczy, bo najwięcej to mam niebieskich i czarnych. Nie wiem czy zwróciłyście uwagę, że po raz pierwszy chyba fotografuję tył pracy.

Już niedługo zrobię komplety w innych kolorach :)








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za komentarze, Twoja opinia jest dla mnie bardzo ważna.