16 czerwca 2014

Kolczyki shibori "Płatki róży"

Kolczyki powstały na wyzwanie Kreatywnego Kufra, którego tematem jest baśń "Piękna i Bestia". Długo się zastanawiałam jak ugryźć temat: czy skupić się na pięknej czy na bestii, czy na obojgu. Po dłuższym namyśle wybrałam magiczny przedmiot, który pojawia się w baśni, mianowicie różę. Jej delikatne płatki świetnie oddaje wstążka shibori: plisowania i dwa kolory podkreślają różany charakter kolczyków. Postanowiłam zaryzykować i użyłam czerwonego Rivoli, który oplotłam różowymi koralikami. Brązowe koraliki TOHO podkreślają to, że róża przekwita. U dołu są różowe kule jadeitowe i krople akrylowe. Całość została wykończona filcem, a brzeg różowymi koralikami TOHO. Bardzo dziękuję Asi Bluefairy, która udzieliła mi kilku wskazówek co do wykończenia tyłu pracy.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za komentarze, Twoja opinia jest dla mnie bardzo ważna.