01 czerwca 2014

Czarne kanciaste kolczyki

Od dawno nosiłam się z zamiarem zrobienia "kanciastej" pracy sutaszowej. Inspirowałam się głównie znalezionymi na pintereście kanciakami autorstwa rosyjskich artystek, z tego co widziałam, to u nas w Polsce też pojawił się nieśmiało ten trend. Jednak chciałam zrobić coś bardziej nowoczesnego. Chciałam, żeby moja praca była symetryczna i w jednym kolorze (inspiracja do wyzwania w Szufladzie, zapraszam), schludna i z dziurą. Moim celem było zdobienie kanciastych rogów i okrągłych form między nimi, jednak zmieniłam zdanie. Nie wiem czy widać, ale pomieszałam zwykłe koraliki z matowymi. Zakończyłam oczywiście kolcem :) Użyłam czarnego sutaszu, co pewnie widać. To mój ulubiony kolor. A z tych kolczyków jestem wyjątkowo dumna.

Zapraszam do wzięcia udziału w nowym wyzwaniu Szuflady p.t. "Monochromatyczna Symetria"





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za komentarze, Twoja opinia jest dla mnie bardzo ważna.