20 sierpnia 2014

Dwie pary długich kolczyków/ wymianka z Grejsi

Tak się dziwnie zdarzyło, że to moja dopiero druga wymianka w całej historii mojego blogowania. Tym bardziej się cieszę, że z moją koleżanką z SzufladyGrejsi. W zamian otrzymałam dwie piękne karteczki w pudełkach: Ślubnie w fioletach i Młodej Parze... oraz kilka miłych prezentów (na zdjęciu).

Pierwsza para kolczyków jest z barwionych na złoto pierścieni hematytowych, z taśmą perełkową. Użyłam dwóch odcieni brązowego sznurka sutasz i kropli w kolorze złotym, którą można odciąć albo skrócić.



Druga para kolczyków jest w szarym i fioletowym kolorze, z kryształkiem Rivoli i koralika Beadstud w kolorze hematytowym. Wykończone Fire Polish.



I reszta darów:



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za komentarze, Twoja opinia jest dla mnie bardzo ważna.