03 sierpnia 2014

Kolczyki "3...2...1....Start!"

Prezentowane kolczyki są inspiracją dla biorących udział w wyzwaniu Szuflady o tematyce sportowej. Nie interesuję się w żaden sposób sportem, nawet nie oglądam w telewizji, więc było to spory problem coś wymyślić. Któraś z dziewczyn poddała pomysł chorągiewki startowej, a do ostatniej chwili nikt nie podjął tematu, to wykorzystałam sposobność. Nie ukrywam, że sport to temat mało biżuteryjny, ale bardzo wdzięczny, o dziwo.
Kilka miesięcy temu zrobiłam bransoletkę z koralików Tila w paski na krośnie. Zostało mi ich trochę i zrobiłam szachownicę, zszywając je między sobą i do czarnego sutaszu. W górnej części jest beadstud, wykończyłam dół koralikiem w kształcie łzy i kulistym białym.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za komentarze, Twoja opinia jest dla mnie bardzo ważna.