15 września 2014

Kanciaste broszki

Rzadko zdarza się, bym jednego dnia opublikowała więcej niż jednego posta, ale czasem muszę się wstrzymać z inspiracjami do szufladowych wyzwań. Tym razem chciałam też zaprezentować mini kolekcję kanciastych broszek, w których powielam wzór Kanciastych kolczyków. Są wykonane ze sznurków sutasz, koralików Tile oraz TOHO. Dzięki Asi z bloga Bluefairy mogę także zaprezentować ich tył :)

Pierwszą z nich jest broszka "Wieczorna mgła" w kolorach szarym i jasnoniebieskim. Pojechała do Olgi z bloga Paciorkowiec, zwyciężczyni mojego tajnego candy. Swoim komentarzem wzruszyła mnie, rozbawiła i wzmocniła, więc ta broszeczka pojechała do niej. Niedługo zrobię jawne candy.




Druga to "Rogata" broszka, inspiracja do mojego ostrego "Otwórz Szufladę". JEst w kolorach czarnym i czerwonym, wykończona koralikami TOHO i ostymi Spike.



Trzecia to mój taki "kolorystyczny żart". Nazywa się "Bananowa", bo znajdziecie tutaj kolory dojrzałych i niedojrzałych bananów, a także ich miąższu :). Nie przepadam za bananami, ale jest wesoła.




Ostatnia jest już spokojna, w brązach i beżu. 





Które kolory najbardziej Wam się podobają?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za komentarze, Twoja opinia jest dla mnie bardzo ważna.