23 marca 2015

CANDY!

To pierwsze rozdanie na nowym blogu i bardzo się cieszę, bo lubię je organizować. Nagrodą jest jedna z moich prac, którą uważam za wyjątkową, czyli wisior Shibori "Szeherezada". Po drugie postanowiłam, że dam też dodatkowe nagrody - niespodzianki. 




- przedmiotem rozdania jest wisior shibori "Szeherezada", zwycięzca zostanie wybrany spośród uczestników zabawy;
- dodatkowo dla kilku osób jest przewidziana nagroda - niespodzianka;
- ostatni dzień zabawy to 20.04.2015;
- zapraszam do zabawy każdego, wysyłka na terenie Polski.

Oto zasady:

- dodaj mój blog do obserwowanych, obserwuj mnie przez Google+ lub polub mój profil na Facebooku
- podlinkuj baner zabawy (umieszczony poniżej) na swoim blogu umieszczając go w pasku bocznym, link powinien prowadzić do tego posta, w innym przypadku udostępnij post na swoim profilu
- pozostaw komentarz ze sposobem obserwacji mojego bloga i odpowiedz na pytanie jaką technikę tworzenia biżuterii najbardziej lubisz.

Dziękuję za udział w zabawie i pozdrawiam!

55 komentarzy:

  1. Wisior jest totalnie wyjątkowy, mam więc nadzieję, że uśmiechnie się do mnie szczęście - nigdy nie miałam okazji nawet widzieć "na własne oczy" żadnej rzeczy zrobionej techniką shibori :) mam wrażenie, że jest to mało popularna technika - trochę szkoda, bo prace są przepiękne, ale może też dlatego takie wyjątkowe?

    Moją ulubioną techniką jest beading i haft koralikowy. Znaczy generalnie nie tworzę w tych technikach, potrafię tylko zrobić najprostsze plecionki z Rivoli w roli głównej oraz sznury szydełkowo koralikowe (to się chyba łapie pod beading?), ale totalnie mnie zauroczyły i uwielbiam podziwiać prace zrobione w tych technikach :) można wyczarować dosłownie wszystko!

    A co jest najlepsze - to łączenie technik :) daje genialne efekty, co widać zresztą w Twoich pracach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ah, zapomniałam - obserwuję Cię już od jakiegoś czasu (właściwie to od dawna, tylko wcześniej na "starym" blogu ;)), G+ nie posiadam, fb: -

      Usuń
  2. Widziałam już wcześniej ten wisior i totalnie mnie oczarował! Jest przecudny, kocham takie połączenia kolorów: głębokie, ciemne błękity, fiolet i morska zieleń... A wstążka shibori jest po prostu piękna! Mam w swoich zbiorach jakiś jej kawałek, ale czeka (na moje natchnienie i odwagę...) Dlatego będę się ubiegać o adopcję tego cudeńka! :-)
    Najbardziej podobają mi się rzeczy, których nie potrafię zrobić :-)) Czyli podobnie jak Greeenfrog - haft koralikowy i beading. Są to genialne techniki, bardzo wszechstronne - można z nich wyczarować wszystko i połączyć je z wszelkimi innymi technikami. Próbowałam sama się nauczyć koralikowania, ale wyszło mi gorzej niż średnio, nie mam cierpliwości...
    Formalności: Twojego bloga obserwuję od dawna, banerek u mnie - znasz też już drogę :-)

    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Zawsze nieodmiennie podziwiam sutasz - to technika, za którą się nawet nie zabieram, bo wiem, ze nie wyjdzie mi tak, jakbym chciała ;-)
    Ustawiam się w kolejce i czekam grzecznie na losowanie...
    Pozdrawiam
    Ola - Lexie's Art
    http://oo-lexiesart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Obserwuje bloga i G+ oraz FB jako Dominika Pe. I takoż informuje o rozdaniu na FB bo innej możliwości nie mam.
    No i fascynuje się sutaszem. Dopiero rozpoczęłam z nim przygodę więc nie mam za bardzo czym się chwalić, ale gdy tylko moja Latorośl mi daje te 10 minut ciszy i spokoju w ciągu dnia to siedzę i szyję.

    OdpowiedzUsuń
  5. Obserwuję cię jako Moon. na fb jako Justyna Kr...
    Informacja o razdaniu na facebooku.
    Najbardziej interesuje mnie sutasz, właściwie nie znam innej bardziej ciekawej i na pierwszy rzut oka bardzo trudnej techniki.

    OdpowiedzUsuń
  6. obserwuję jako Benia besia
    udostępniłam na fb:https://www.facebook.com/bernadetta.bomba/posts/1644410015779871?pnref=story
    Uwielbiam sutasz, dla mnie to najpiękniejsza biżuteria. Nie dość że robiona "hand made" to zapierająca dech w piersiach, jedyna i niepowtarzalna. Mam kilka par kolczyków a marzy mi się właśnie okazały naszyjnik. Podziwiam "Szeherezadę" do tej pory :)

    OdpowiedzUsuń
  7. obserwuję jako Sylwia Bomba
    udostępniłam na fb: https://www.facebook.com/sylvia.bomba.5/posts/376844475854227?pnref=story
    Najbardziej lubię biżuterię sutasz. Od zawsze uwielbiałam oryginalną, wyjątkową i dużą biżuterię a sutasz właśnie taka jest.

    OdpowiedzUsuń
  8. Obserwuję jako Violet C
    Na google+ jako Violet C
    Like na fb jako Anita Black
    Udostępniłam: https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=1422881074690398&id=100009055585285

    Nagroda jest cudowna i byłabym najszczęśliwszą osobą na świecie mogąc ją nosić. Sama nie mam tego typy manualnych zdolności choć próbowałam (z marnym skutkiem) chyba po prostu nie mam cierpliwości. Najbardziej podoba mi się technika sutasz. Każda rzecz zrobiona tą techniką zaciekawia mnie i zabiera dech w piersiach. Kojarzy mi się z taką naturalnością, roślinami tajemniczością. Oddaje moją duszę. Sploty są dla mnie jakieś takie magiczne. (chyba jestem dziwna) :D Lubie fantastykę dlatego taka biżuteria doskonale do mnie pasuje. <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A wisior jest piękny przez niego zaciekawiłam się techniką shibori. Kolor jest magiczny mój ulubiony. <3

      Usuń
    2. Dodałam banerek: http://violetc13.blogspot.com/

      Usuń
  9. niezwykły wisior , jest wyjątkowy nie da się ukryć . Z chęcią przyłaczę się do zabawy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. banerek wisi na pasku bocznym bloga http://kartkomaniaczki.blogspot.com/ , dodałam na google + . A ulubiona technika to soutasz ( nie wiem jak napisać ) z której mam kilka fajnych kolczyków ( sama niestety nie potrafię działać w tej techniece )

      Usuń
  10. Cudeńko! :) ustawiam się w kolejce :)
    banner już wisi na http://domordoruwlewo.blogspot.com/
    obserwuję już jakiś czas, jako Izu :)
    jeśli chodzi o technikę, to zawsze największe wrażenie robiła na mnie metaloplastyka - wire wrapping :) stworzenie z kawałka metalu wisiorka lub kolczyków wydaje mi się wręcz magiczne i bardzo chciałabym się kiedyś tego nauczyć ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. I ja bardzo chętnie dopisuję się do zabawy, Twoje dzieła podglądam od dawna i zachwytu najpierw nie mogłam wyjśc gdy widziałam Twój sutasz, ale od pewnego czasu techniką którą uwielbiam jest techniką shibori. Wisior jest po prostu przepiękny ;)) Ogromnie zachwycam się kolczykami wykonanymi właśnie w tej technice, bo łączą w sobie elegancję z nutką fantazji ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. Niezwykły wisior, wręcz magiczny. No to koniecznie dołączam do zabawy, zaczęłam obserwować Twojego bloga, a banerek wrzuciłam na swojego bloga.
    Jaką technikę lubię? A nanizuję sobie różne koraliki w różny sposób :) Podziwiam arcydzieła beadingu i sutaszu, ale to "wyższa szkoła jazdy" :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Staje po cudo do kolejki :)
    Co do techniki to wszystkie :zasada jest bardzo prosta owa biżuteria ma być wykonana ręcznie , każda ozdoba wtedy ma dusze .Sama zaczynam przygodę z koralikami i oczywiście sutaszem , coś tam próbowałam z Decoupage , (no o tym lepiej nie wspominać bo koszmar wylanego kleju mam do dziś :)) . Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  14. Wisior jest po prostu magiczny!
    Dołączam do obserwatorów jako Asia, a zaraz jeszcze lecę lubić Cię na fb :)
    Moją ulubioną techniką tworzenia biżuterii jest bezapelacyjnie sutasz, sama nieco liznęłam tej techniki na warsztatach, jest bardzo wymagająca ale daje tak piękne efekty, że nic tylko się zakochać :) :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wisior jest zachwycający, zapiera dech w piersi. Chętnie go przygarnę.
    Blog obserwuję w Google+, dołączyłam do sieci znajomych Google,
    baner wisi na http://koralikowaradosc.blog.pl/
    Chcę spróbować różnych technik, ale na razie wciągnął mnie sutasz.
    Sutasz lubię najbardziej.

    OdpowiedzUsuń
  16. wisior jest zachwycający !
    ulubioną techniką - czyli tą która mi sie najbardziej podoba a która jest dlamnie nie osiągalną sztuką magiczną - jest haft koralikowy :)

    obserwuje jako mrumru

    OdpowiedzUsuń
  17. Skoro jest szansa na pozyskanie tego pięknego naszyjnika, to ja się zgłaszam :) Obserwuję w Google i na FB jako Katarzyna M. (Kaska M-a) i na Blogerze również, a co :) Baner umieściłam na swoim blogu w pasku bocznym. A moją naj najulubieńszą techniką jest wire wrapping, cierpię na miedzioholizm :) Bardzo też lubię koraliki. Uff.. To chyba wszystko? Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. O rany jaki ten wisiorek jest piękny :).

    Co do tworzenia biżuterii, to póki co zrobiłam jedne kolczyki sutasz. A tak jestem na etapie zbierania pół produktów i różnych kursów w internecie :).
    Głównie sutasz i koraliki.

    A, że ze mnie jest duża sroczka, to podoba mi się biżuteria zrobiona każdą techniką :).

    Do candy oczywiście się zapisuję :).

    W maju mam komunię siostrzenicy/chrześniaczki, to może się w czymś pięknym od Ciebie zaprezentuję :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapomniałam ... Dodałam się do obserwatorów :).

      Usuń
  19. Wisior jest cudny, technika dla mnie zupełnie obca przez co wisior jeszcze bardziej mi się podoba. Obserwuję Cię przez Google+ .
    Biżuteria podoba mi się różna ale sama tworzę głównie biżuterię przy pomocy szydełka. To co lubię najbardziej to biżuteria nie oparta na schematach ale tworzona spontanicznie według aktualnej weny twórczej.

    OdpowiedzUsuń
  20. O matko oczu nie mogę oderwać!!!!!!!!!!!!cudny!!!!!!! zapisuję się:)pozdrawiam serdecznie!!!

    OdpowiedzUsuń
  21. Przepiękny wisior. Nie wiem jak to pani zrobiła ale ja bym takiego raczej nie zrobiłabym (za trudny :p). Takie magiczne kolory że OMG!! Z chęcią obserwuję pani blog na FB i w Google jako Ania Sysak. Ja na razie tworzę tylko z koralików (beading) ale mam nadzieję ze kiedyś ogarnę szutasz.
    Banerek można znaleźć na ---->http://koraania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Obserwuję jako amirkoraliki. Podoba mi się sposób w który poszłaś ze swoimi pracami, bo już kilka latek z Twoim blogiem zleciało (omg czemu ten czas tak leci?) pozdrawiam..... a i moja technika to beading i haft koralikami

    OdpowiedzUsuń
  23. Wisior cudowny.Połączenie kolorów daje niesamowity efekt.W rzeczywistości jest na pewno jeszcze piękniejszy.Niesamowicie przyciąga wzrok.
    Ja od ponad roku próbuję dziergać szydełkiem koralikowe bransoletki.Trudna metoda ale jakoś się z nią uporałam.Sutaszu próbowałam,ale to trudna technika,wymaga dużo
    cierpliwości,zręczności.
    Obserwuję jako JustynaŚ.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  24. Wisior jest przepiękny!
    Najbardziej podoba mi się biżuteria łącząca różne materiały, kamienie, koraliki, wstążki, sutasz, metal itd, tak jak chociażby w Twoim wisiorze. Sama dopiero zaczynam się uczyć ją robić, dlatego podpatruję mistrzów :)
    Obserwuję na Bloggerze jako Małgosia, banerek na moim blogu http://kalliope-swiat-rownolegly.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Staję w kolejce po wisior, bo jest śliczny.
    Banerek na http://alagaj.blogspot.com/p/candy-biore-udzia.html
    Obserwuję tutaj, na Google+ , lubię na fb
    Jaką biżuterię lubię, nie potrafię powiedzieć. Lubię wszystko co piękne i muszę przyznać że mam jej sporo. Niestety nie mam jeszcze nic z sutaszu, a jest cudna. Mam ochotę sama spróbować coś zrobić z sutaszu, ale jeszcze daleka droga do tego.
    Pozdrawiam Cie serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  26. podziwiam i gratuluję wspaniałych dzieł, sutasz to dla mnie niedościgniona sztuka, BRAWO !!!
    a banerek u mnie www.robotkirecznenawesolo.blogspot.com i chętnie wezmę udział w zabawie :) pozdrawiam i życzę kolejnych lat na wspaniałym tworzeniu :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Obserwuję - barbaratoja, lubię na fb - Barbara Piasecka
    Zaczynam , próbuję , uczę się różnych technik wyrobu biżuterii. Byłam na warsztatach sutaszu ( zrobiłam wisior), decoupage (biżuteria) , uczyłam się robienia zwykłej biżuterii określanej jako składaczki, zwyklaczki, filcowania na sucho i mokro.Teraz z ogromnym zaangażowaniem chodzę na warsztaty do Swietłany Karimowej. Uczę się trudnej sztuki wytwarzania biżuterii z koralików (igłą , szydełkiem ) i mikro makramy. Uczę się u mistrzyni , więc może coś z tego będzie ;-) Z przyjemnością noszę biżuterię wykonaną własnoręcznie, mimo że daleko jej do wykonanych przez Ciebie lub Swietłanę.
    Z ogromną przyjemnością pomarzę o biżuterii od Ciebie.
    Pozdrawiam Basia

    OdpowiedzUsuń
  28. Wisior mnie zahipnotyzował. Jest przepiękny! Będę o nim śnić ;)

    Sutasz jest dla mnie techniką najpiękniejszą, bo ja tak nie potrafię. Tym bardziej jestem pełna podziwu dla tych, którzy potrafią :)

    Obserwuję jako Pia Gizela, informacja na moim blogu. A na fb lubię jako Karolina Za.. i tam też info o candy udostępniłam. Google+ nie mam :)

    OdpowiedzUsuń
  29. - obserwuję : samotna_dorga
    - polubiłam Jako Katarzyna Figarska
    - podlinkuj baner zabawy (umieszczony poniżej) na swoim blogu umieszczając go w pasku bocznym, link powinien prowadzić do tego posta, w innym przypadku udostępnij post na swoim profilu -udostępniłam na facebooku :
    https://www.facebook.com/katarzyna.figarska.98
    jaką technikę tworzenia biżuterii najbardziej lubisz - sutasz jest wspaniała.

    OdpowiedzUsuń
  30. Ustawiam się niezwłocznie w kolejce. :)
    Obserwuję jako Marta Kurkiewicz.
    Jedyna technika w jakiej potrafię robić biżuterię do decoupage, natomiast jestem totalnie zafascynowana haftem koralikowym. :)
    Banner: http://marteczki.blogspot.com
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  31. Witam. Wisior przepiękny uwielbiam tą kolorystykę :)
    Obserwuję w G+ - Bunia S.(BizuteriaBuni) , fb - Biżuteria Buni, link na stronie http://bizuteriabuni.blogspot.com/.
    Ulubiona technika to beading w dalszych marzeniach i planach jest soutach :)
    Pozdrawiam gorąco

    OdpowiedzUsuń
  32. Przyłączam się do zabawy, obserwuję w bloggerze, najbardziej zachwyca mnie wire wrapping, mam nadzieję kiedyś sama spróbować.

    OdpowiedzUsuń
  33. Chętnie wezmę udział :)
    Ostatnio, gdy wracam zmęczona z pracy moją najukochańsza techniką jest automatyczne robienie najzwyklejszych sznurów koralikowych na szydełku. Nic tak nie odpręża! Podejrzewam, że z tego samego powodu świat ujrzało tyle ciepłych sweterków, kolorowych szaliczków i ozdobnych narzutek.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  34. Wisior jest obłędnie piękny! Nie mogłam się napatrzeć. A tu candy, no proszę! :) Uwielbiam te iryzujące kolory!

    OdpowiedzUsuń
  35. Przepiękny wisior. Nie mam ulubionej techniki tworzenia biżuterii. Wystarczy, że dana rzecz mnie zachwyci:-)
    Banerek u mnie na blogu
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  36. Wisior jest przepiękny! Pierwszy raz spotykam się z taką techniką i jestem oczarowana. Jestem typem sroczki, której świecą się oczy jak widzi każdą biżuterię, a jeśli chodzi o ulubioną technikę to jest to frywolitka, już wyjaśniam dlaczego. Frywolitka łączy w sobie lekkość, elegancję i sprawia, że biżuteria wykonana tą techniką jest bardzo delikatna, a w połączeniu z koralikami/kaboszonami wygląda bardzo oryginalnie.
    Banerek zawiesiłam u siebie http://niesfornenitki.blogspot.com, a obserwuję jako niesfornenitki

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Chętnie zgłaszam się do Candy :)
    Obserwuję już od dawna
    Moja ulubiona technika biżuteryjna to beading :D

    OdpowiedzUsuń
  38. Zjawiskowy sama niestety nie potrafię robić tak wspaniałych rzeczy więc podziwiam za wytrwałość. Nieśmiało mam nadzieję na że może to do mnie uśmiechnie się szczęście. Pozdrawiam. banerek na blogu http://biebrzmilskakraina.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  39. Z przyjemnością i ja spróbuję szczęścia :) Obserwuje jako: trojanda. Banerek na pasku bocznym bloga :) Ja że nie potrafię wykonać biżuterii żadną technika ogromnie sobie cenię wszelkie ręczne robione błyskotki. Szczególnie jednak upodobałam sobie sutasz i szydełowo - koralikowe bransoletkowe sznury :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Z wielką chęcią wezmę udział w zabawie:)
    Banerek na http://joanna-kwiecistybalkon.blogspot.com.
    Najbardziej lubię pleść bransoletki metodą shamballa :-)
    Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  41. Tworzysz piękne rzeczy, a ten wisior jest naprawdę niesamowity! Kolory, forma, wykonanie- wszystko doskonałe:) Bardzo chętnie zostałabym jego posiadaczką.
    W kwestii technik cały czas poszukuję tej swojej jedynej ale na chwilę obecną jest to zdecydowanie beading

    OdpowiedzUsuń
  42. Wisior wspaniały :-) !
    Banerek na www.agataw.vdl.pl
    Obserwuję (dodałam do znajomych) na G+.

    Moja ulubiona technika - sutasz oczywiście ;-)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  43. To jedyna forma tworzenia biżuterii, której nie próbowałam
    http://uoliuoli.blogspot.com/
    Jaką techniką tworzę? Różnie:
    Chainmaille, Wire wrapping, proste elementy lutowane ze srebra, bransoletki frywolitkowe, sznury koralikowe, ale przede wszystkim naturalne kamienie w różnych konfiguracjach - naszyjniki, kolczyki bransoletki, ostatnio supełkowanie pereł, takie tam przydatne w sklepie świecidełka...
    Moje zainteresowania są na pasku z prawej strony
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  44. Przepiękny wisior dodający seksapilu i kobiecości.
    Nie jestem ekspertem w robieniu biżuterii, bo zwyczajnie uważam, że nie mam do tego zdolności. Jednak bardzo podoba mi się technika chainmalle i sutasz. Dekoracje wykonane tą metodą pasują każdej kobiecie i tej młodszej i starszej powodując, że człowiek czuje się rewelacyjnie w swojej stylizacji.

    OdpowiedzUsuń
  45. Oczywiście wezmę udział w Twoim candy...
    ...ciężko nie wziąć kiedy jest tak piękna niespodzianka :)
    Obserwuję Cię jako Kamila Jarzyna, fb: -, g+: -.
    Banerek wrzuciłam na mojego bloga: http://naszskrawekziemi.blogspot.com
    Co do ulubionej techniki... każda ma coś w sobie co mnie zachwyca.

    Jestem pod olbrzymim wrażeniem wire wrappingu, cuda jakie powstają tą metodą są niesamowite. Osobiście jednak tworzę sutasz i zwykłą biżuterię artystyczną - w prostocie też tkwi moc :)
    Serdecznie pozdrawiam,
    Nasz skrawek ziemi

    OdpowiedzUsuń
  46. Obserwuję bloga od dłuższego czasu, baner wisi w pasku bocznym na moim blogu, tak więc zgłaszam się do zabawy.
    Jaka technikę najbardziej lubię? Na codzie lubię proste formy, zwykłe połączenie kilku koralików, na wyjścia specjalne i na chęć poczucia się piękniejszą nie ma nic lepszego niż jakiś piękny "sutaszowy tworek"

    OdpowiedzUsuń
  47. Zgłosiłam sie jakiś czas temu do zabawy, niestety terazz nie widzę mojej odpowiedzi. :(
    Lolisso, czy doszła??

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarze, Twoja opinia jest dla mnie bardzo ważna.