14 grudnia 2015

Komplet sutasz "Skrzydła kruka"

Oto jestem po przerwie z kompletnie nowym wzorem. No może nie do końca, bo kiedyś zrobiłam kolczyki- skrzydła, ale opracowałam zupełnie nowy wzór. Stanowi on podstawę kolekcji "Soutache Wings", a kruk to mój pierwszy bohater :) Uwielbiam styl gotycki i dlatego ta ptaszyna poszła na pierwszy ogień.





Pierwszym elementem są... klipsy! Są dużo mniej popularne w porównaniu do kolczyków, kojarzą mi się z paskudnymi ozdobami z lat 80- tych. Postanowiłam je trochę odczarować.
Klipsy są wygodne, bo duże i ciężkie nie męczą uszu tak jak kolczyki - bardzo wygodne, mogą je nosić osoby bez przekłutych uszu - dla każdej kobiety, są łatwe do założenia. Do tego prezentowany kształt bardziej nadaje się do klipsów, bo przy kolczykach zewnętrzna część skrzydła mogłaby się zsuwać. By urozmaicić czerń, użyłam matowych i fasetowanych koralików. Dolny element można rozmontować i usunąć albo wymienić, by nadać im inny charakter. Zdjęcie na najbardziej dostępnej modelce z możliwych ;)




Broszka to nic innego niż dwa klipsy zszyte razem. Dołożyłam fasetowaną kulkę onyksu.




28 komentarzy:

  1. Przepiękny komplet! Zarówno broszka, jak i klipsy to zupełnie moja bajka (mimo, że klipsów raczej nie noszę, ale w tym przypadku akurat sprawdzają się idealnie) :) No cudo po prostu. Ciekawa jestem kolejnych skrzydełek ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Też nie nosiłam klipsów, ale są naprawdę wygodne i efektowne.

      Usuń
  2. Wow, tego się nie spodziewałam! Przepiękny komplet, a klipsami jestem po prostu zachwycona! Bardzo lubię, jak kolczyk (klipsów nie noszę) trochę zakrywa ucho i ciekawa jestem, czy faktycznie w przypadku kolczyka na wkrętkę ta górna część by się mocno zsuwała... Bardzo jestem ciekawa, jak będzie wyglądać reszta Twojej kolekcji, bo początek jest wielce obiecujący :-) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, cieszę się, że udało mi się Ciebie zaskoczyć :) Spróbuję coś wykonać ze sztyftami i poeksperymentuję

      Usuń
    2. Twoje sutaszowe eksperymenty zawsze są ciekawe! A ten najnowszy może mnie nart przekonać do klipsów ;-)

      Usuń
    3. Klipsy mają naprawdę wiele zalet :D

      Usuń
  3. Pomysł genialny! Jestem zachwycona :) i bardzo mi się podoba połączenie matowych i błyszczących koralików :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) To dobry pomysł jeśli praca jest w jednym kolorze.

      Usuń
  4. i wcale nie są duże, taki czarny anioł:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no nie są, taki powiew gotyku dnia codziennego ;)

      Usuń
  5. Nie noszę broszek, ale z wielką chęcią bym weszła w posiadanie tych kolczyków ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Genialny komplet! Wzór jest bardzo oryginalny, fantastyczny! Jestem pod ogromnym wrażeniem *_*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, starałam się wymyślić coś nowego :)

      Usuń
  7. wow! robi wrażenie :) wspaniały komplet :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Niesamowity jest ten komplet! Z jednej strony klasyczna czerń, a z drugiej ciekawa forma, gotycki styl i jakaś... tajemnica. Piękny ! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa, a szczególnie za tę tajemnicę :)

      Usuń
  9. Klipsy na uszach wyglądają niesztampowo, tak jak lubię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, postanowiłam "odczarować" klipsy, bo miałam do nich uprzedzenia, a to taka ciekawa biżuteria!

      Usuń
  10. O! Bardzo ciekawie to wygląda. Mrocznie i elegancko ;) Chociaż, przyznać muszę, w pierwszej chwili pomyślałam, że to nie są klipsy, a broszki na kołnierzyk koszuli, takie ozdoby, jakie są teraz modne ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Ciekawe z tymi klipsami do koszuli, jak widać mężczyźni pragną się ozdabiać :)

      Usuń
    2. Nie, nie, nie, nie o męskie ozdoby mi chodziło :) Ostatnio kobiety także noszą broszki, połączone łańcuszkiem, przy kołnierzykach ;)

      Usuń
    3. A to kojarzę :) Rzeczywiście ciekawa ozdoba.

      Usuń

Bardzo dziękuję za komentarze, Twoja opinia jest dla mnie bardzo ważna.